SOSYAL MEDYA

SOSYAL MEDYA
ulastuzak

23 Eylül 2014 Salı

Kadın - 11 - AŞK

Sana yazmanın derin sancısını yaşıyorum. “neden?” diyeceksin beklide. İçimde büyüttüğüm çocuğa dokunuyorsun. Benim için büyük anlamlar ifade den çocuğa; aşka, aşık olmaya.. Yağmur yağdığında uslandığım ve rüzgarda tenime dokunan o büyüye.. Kollarında çocuklaşmaktı ve gözyaşlarımı omuzlarına bırakmak, geceyi gündüzüme karıştıran aşkınla avunmaktı hayalim. O adam, ona kurduğum tan ağrısındaki düşlerim ve onu arzulayan hevesimdi. Hiçbir zaman elimi uzatamadığım bir eli tutmak, dokunamadığım bir tene dokunmak, aşk.. ve gözlerine mahkum olduğum sevgili.. Cesur yüreğinin altında yatan utangaçlığı ve dudaklarının arasından çıkan tatlı gülüşü.. İnsan bir kere aşık olur desem.. inanır mısın buna? “Deli” der misin bana? De öyleyse..
Bir kere yanılır ve bir kere ölünür aşk için aşka aşık değilsen eğer. Mecnun ve Leyla’dır aşk, Tahir ve Zühre.. Sevdasına sakladığı dudaklarıdır bir kadının çeyizi. Muhafazakar mı diyorsun? Oysa iki bedenle birleşmektir kutsallığı. Benim kutsalım, ibadetimdir ve günahımdır. Benim aşkım kimseninkine benzemediğinde aşktır. Herkes gibi yaşıyorsam alınırım ben aşka. Bir de ne var biliyor musun? Kusurlarıyla sevebilmektir aşk. Söylemesi de yazması da ne kadar kolay değil mi? Kaç kişi sevebilir kusuruyla? “seni sen olduğun için seviyorum, umurumda bile değil kimin ne dediği.. ister dünyanın en çirkin adamı ol, isterse en fakiri! Seni seviyorum” demek ne zor..
Bir türkü vardır ya hani, ben onu yağmur yağdığında, elimde bir fincan çay (teyipten dinlerim ama) güzelliğin beş para etmez bu bendeki aşk olmasa. Ama unutmuşlar değil mi? Zekan olmasa da deselerdi.. ben de saçmalıyorum galiba, türkü olmazdı o zaman. Ben hiç aşık olmadım sanırım. Bunu itiraf etmek zor belki ama korkmuyorum. Aşk için bir kere ölür insan. Dünyanın en büyük cesareti ne biliyor musun? Aşk, aşk ve yine aşk. Ama aşkı da her yürek sindiremez. Üzülüyor insan şimdi bakınca yaşananlara. Eskiden, bazen bize komik gelen bir filmin başrol oyuncusu olmak isterdim ve o zamanlarda yaşamayı..
Sana bu mektubu yazarken bazen ağladım, bazen güldüm, utandım sonra. Kolay değil bu satırları yazmak inan bana. Çünkü beni ilgilendirir ve bana saklıdır hayallerim.. İstediğim zaman ve istediğim insanla paylaşırım duygularımı. İstediğim insana söylerim türkümü ve şu an paylaşmak istediğim için anlatıyorum. Benim hayatımda henüz resmi olarak adını koyamadığım Sevgili Ulaş;
Aşk, aslında birinin yüreğine üflenen küçük bir melodidir. Ölümden bile daha az korkabilmektir onu kaybetmektense eğer. Aşk, “yaşamak ne kadar güzelmiş meğer” diyebilmektir. Böyle bir öykü işte benim sana olan aşkım. Okuduğun için sonsuz kere teşekkür ediyorum sana. Kendine iyi bak Ulaş..

Sevgiler..
Kadın

Hiç yorum yok: