SOSYAL MEDYA

SOSYAL MEDYA
ulastuzak

17 Haziran 2012 Pazar

Boş Sokaklara Veda

Hala Yürüyorum sevgilim boş sokaklarında
Lanet olası bir aşk ateşi yanıyor içimde
Seni bulana dek yürüme düşüncesindeyim forrest gump gibi
Ben de bundan korkuyordum işte pes etmek yok derken
Yürüyorum boş sokaklarda, aşkın direncindeyim..
Bugün senin sokağından geçtim haberin yok
Yıldırım beyazıt sokak, numara kırk üç
Kapına kadar geldim, bekledim
Pencereyi açarsın, balkona çıkarsın belki diye,
Yüzünü görmeyi o kadar çok istedim ki
Kan ter içinde kaldım haziranın öğle sıcağında,
Allah kahretsin, cesaret edemedim zile basmaya..
Belki de evde yoktun, gitmişsinizdir tatile
Kim durur ki zaten bu sıcakta benden başka izmir'de
Kim bekler körükörüne imkansız bir aşkın kapısını
Kim söyler terkedilmiş bir sevdanın türküsünü
Kim yalar tükürdüğünü benden başka, kim?
Vurdum derviş yunus gibi, pir sultan gibi kendimi yollara
Çok sızlıyorum düşündükçe sensiz geçen yılları
Uçuşuyor yerde kağıtlar, tozutuyor rüzgar boş sokakları
Kirletiyor, yavanca atılmış pet şişeler, izmaritler, sigara kutuları
Gözümü alıyor pencerelerden yansıyan güneş ışıkları
Tanrı ne hale düşürüyor bizim gibi aptal aşıkları..
Gidiyorum işte tabana kuvvet bişekilde
Geçmiyor başka türlü içimdeki uhde
Sesin kulaklarımda çınlıyor hala
Bikere yüzünü göreyim yeter sevgilim bana,
Belki de bir idam mahkumunun son isteği bu
Bu nacizane arzuyu yerine getirmen gerek..
Vasiyetimi de yazıyorum şimdi altına;
Geride kalan tüm mal varlığım sana olan aşkımdan ibaret
Paylaştırsınlar tüm sevenlere yüce divan önünde
Herkese yeticek kadar aşk var zaten bende
Yakıp kül etsinler beni sonra, savursunlar küllerimi
İmbat rüzgarında izmir körfezine atsınlar
Kordondaki çimlere dağılsın tozlarım, her oturana bulaşsın
Her aşığın üzerinde bizden izler kalsın..
Sevgilim artık bana müsade,
Son yolculuğuma çıkıyorum aşkında bu gece
Yazmak yok bundan sonra, çizmek yok, kelimeler tükendi
Düşünmek yok, düşündükçe üzülmek yok, geceler tükendi
Zaten ölümden öte köy yok, acılar tükendi
Biletimi kestim ne diye zırvalıyorum ki artık
Ne diye boş sokaklarda gereksiz kalabalık yaratıyorum sanki?
Bilmiyorum, bilemiyorum, başka bir bilinmeyene doğru gidiyorum yine..

Ulaş Tuzak

Hiç yorum yok: