SOSYAL MEDYA

SOSYAL MEDYA
ulastuzak

15 Nisan 2008 Salı

'Hayatımız İstatistik' Tek Perde Komedi


Evet... Sonunda ilk yazmayı denediğim oyunu bitirmiş bulunuyorum.. Vatana millete hayırlı uğurlu olsun.. Yazı hayatıma yıllar önce babamdan esinlendiğim şiirler ile başlamıştım.. Daha sonra kendi duygularımın farkına vardım ve bişeyler üretme dürtüsüyle, ağırlıklı olarak sevgiliye ve diğer özlem duyduğum varlıklara şiir yazdım.. İlerleyen yıllarda şiirlerim daha çok bi düz yazı metnini andırmaya başladı.. Her ne kadar şiir görünümünde olsalar da.. Sonra baktım ki böyle olmayacak yazmaya başladım.. Çünkü düşüncelerim şiir mısralarına sığmıyor, bentleri çiğneyip aşıyordu.. Sonra yazmaya, denemeler yazmaya ve türleri çoğaltmaya başladım.. Ama bir türlü yazdıklarım beni tatmin etmiyordu.. Bişeyler eksikti yazılarda.. Ve düşündüm ki evet yazıların ruhu eksik.. İşte o zaman bende yazılara ruh katmak için bir oyun yazmaya karar verdim.. Evet bu sefer olmuştu galiba.. En azından şimdilik beni tatmin etmişti yazdıkalrım.. Bakalım ilerleyen günler neyi beraberinde getirecek..

Oyun: Hayatımız İstatistik
Yazan-Yöneten: Ulaş TUZAK

Hiç yorum yok: