SOSYAL MEDYA

SOSYAL MEDYA
ulastuzak

26 Mayıs 2015 Salı

Düşündüm de..

O kadar yorgunum ki
Küçük ayak parmağımı bile kimildatamam,
O kadar yılgınım ki
Küçük dilimi bile oynatamam,
Zaman cok kotu kirbaçliyor
Nefes almadan dört nala gidiyorum
Kalbim kut kut atiyor
Oysa ben pir pir etmesini istiyorum
Bilincim zayıfladı
Adli dengede durmakta zorlaniyorum
İçki midemi zehir gibi yakıyor
Duman ciğerlerimi boğuyor
Sevgili durmadan can sıkıyor
Nerdesin be delilik?
Nerde o üçüncü kişi
En yakın arkadaşım tekil şahıs?
Beni sevme
Beni düşünme
Benim canımı sıkma arkadaş
Sadece meşgul et
Karıştır beynimin içini
Düşünmemi engelle yeter
Kemirmesinler etimi nolur
Germesinler midemi
Daraltmasınlar kafesimi
Yüce Tanrı sen ne zaman erdireceksin arşına
Ne zaman çıkaracaksın beni karşına?
Şöyle uç beş tek atalım
İki lafın belini kıralım
Hem nasıl yarattın şu evreni
Biraz bahsedersin belki
Çok merak ediyorum
Ne zaman çıkaracaksın ağzındaki baklayı..

Halikarnas Şarapçısı

Hiç yorum yok: