SOSYAL MEDYA

SOSYAL MEDYA
ulastuzak

14 Mayıs 2015 Perşembe

carpe dü-em

Bi kadınla tanıştım, yüzünde önceden tanıdığım iki kadını birden gördüm. Ruhunda onlarca eski kadınımı, yüreğinde sevdiğim bütün aşklarımı hissettim. Hala sıcaktı elleri, avuçları.. Her bakışında farklı bi mana, her gülüşünde derin düşünceler mevcuttu. bilemiyorum, ne yapabilirim onun için, kendim için, ikimiz için? Hayatin surprizlerine açığım, şaşkın değilim biraz tuhaf oldum onu gördüğüme, sonuçta o başka bi yerde ben başka biyerde ve ister istemez kanımın yoğunluğu değişti tenlerimiz değince birbirine.. Biraz önce ayrıldım kendisinden, uğurladım otogarda, otobüsün penceresindeki üzgün yüze el salladım, iki günü birlikte geçirdim ne yalan söyliyim eğlendim, kendimi çok iyi hissettim ve sanki alıştım ona, yokluğunun buhranındayım şu anda, kendime gelmeye çalışıyorum, itiraf ediyim şimdiden özledim onu, kimbilir bidaha nerde ne zaman görüşürüz, güle güle güzel kadın, güle güle özel kadın, bana yaşattığın mutluluk için çok sağol, kendine mutlu bak, esenlikler dilerim, iyi yolculuklar..

Hiç yorum yok: