SOSYAL MEDYA

SOSYAL MEDYA
ulastuzak

12 Kasım 2010 Cuma

Aşk Rüzgarları

gündem durgun, hava rüzgarlı
yüzüm neşeli olsada gönlüm efkarlı
geceler sessiz ve bir o kadar da esrarlı
üşüyor içim, tirtir titriyorum, korkuyorum da bir yandan
çaktırmıyorum, kimseye renk vermek yok
hayata devam etmek gerek yine de
durmadan ve yılmak yok hiçbir zaman
ah, keşke birşey bulsam seni anlatan da
okusam dursam sabahlara kadar
ve öğrensem seni iyice, yanlış yapmasam artık..
durgun suları dalgalandıran fırtınalar
gönlüme yelken açtıracak rüzgarlar
tıpkı ağaçların dallarını sallandırdıkları gibi
sallasalar beni de..
savurdukları yapraklar gibi,sıkıntılarımı da
dağıtsalar dört bir yana
alıp götürseler benden çok çok uzaklara..
kuzeyden poyraz kuru soğuk
güneyden lodos eser ılık ılık
denizden tatlı tatlı imbat..
okyanusta Alize rüzgarları vardır
çöllerde samyeli, kumfırtınaları falan,
keşişleme, karayel vs. bütün hatırladıklarım..
gökyüzünden, yıldızların arasından
kopup gelen fırtına, tıpkı hortum gibi döne döne
tam yüreğimin içine esse, beni dalgalandırsa yeniden..
ah, bu aşk rüzgarları, beni hayata döndürse..

Ulaş Tuzak

Hiç yorum yok: