SOSYAL MEDYA

SOSYAL MEDYA
ulastuzak

20 Mayıs 2010 Perşembe

Seni Özledim

Özledim seni sevgilim çok özledim inan
Dayanmak acı veriyor ama bu acı tatlı geliyor
Acılardan tat almayı öğrendik çünkü
Bi de sana sarılmayı hayal etmek
Daha tatlı geliyor bana sanki..
Özlüyorum ve bu özlem hoşuma gidiyor
Seni düşlemek seninle olmak kadar tatlı imiş meğer
Seni her düşündüğümde beni düşündüğünü düşünmek
Ne kadar güzel bir duygu imiş yeni anladım bitanem..
Seni çok seviyorum hemde çok sevgilim
Sıkıntılarımı seninle bir bir terkediyorum
Ben acıları, sıkıntıları anlatırken şair olmuştum
Meğer şiirlerde güzellikler de anlatılırmış
Bunu da yeni anlıyorum sayende bitanem..
Seni özlüyorum, özlüyorum, özlüyorum
Seni yazıyorum mısralarıma bu gece
Sen de anlat bana beni çizgilerinle bitanem
Seni bekliyorum..

Ulaş Tuzak

Hiç yorum yok: