SOSYAL MEDYA

SOSYAL MEDYA
ulastuzak

21 Mayıs 2010 Cuma

Bilinmezlik

Ne kadar ürpertici, ne kadar giziemli ve ne kadar heyecan verici bir kavramdır bilinmezlik.. İnsanların çoğu bilmediği yoldan gitmez, bilmediği işi yapmaz, bilmediği soruyu cevaplamaz çünkü bilinmezlikten korkar insanlar.. Neyin ne olacağını bilmemekten korkarlar.. Benim gibi az insan bilinmezin peşinden gider ve bilinmezliğin içindeki olgulardan faydalanır..
Bilmediğim olgular bana heyecan vermiştir oldum olası.. Neyi bilmiyorsam o konuya eğilimim olmuş, ilgim artmıştır. Ne olduğunu öğrendiğim ve artık biliyor olduğum olaylar ve kavramlar benim için artık basit şeylerdir ve eskisi kadar heyecan vermezler bana..
Bir bilinmezi bilmeye çalışmak, sonunda ne olacağını merak etmek duygusu hep daha fazla öğrenmeye çalışma dürtüsünü beraberinde getirmiştir. Böylece daha fazla okumaya, daha fazla gezmeye ve daha fazla kişiyle tanışmaya başlıyor insan. Kafasındaki belirsiz ifadeleri açıklığa kavuşturdukça da başka bir belirsizliğe ve bilinmezliğe yöneliyor..
Ne zamana ve nereye kadar böyle sürecek bilinmez..

Ulaş Tuzak

Hiç yorum yok: