SOSYAL MEDYA

SOSYAL MEDYA
ulastuzak

2 Ocak 2014 Perşembe

İKİBİNONDÖRT – 2014

Merhaba yepyeni, gıcır gıcır, sıfır km bir yeni yıla, merhaba yeni yeni insanlara, yeni okurlara, merhaba yeni sevgililere, yeni evlilere, merhaba henüz yaşanmamış, yaşlanmamış en taze günlere, en yeni ümitlere, merhaba yeni yılın ilk bebeklerine; merhaba yeni vergilere, yeni zamlara, merhaba bilmediğimiz yeni yolsuzluklara, yeni arsızlıklara, yeni hırsızlıklara, merhaba yeni skandallara, yeni dava dosyalarına, yeni örgütlere, yer altına yuvalanmış yeni farelere merhaba, merhaba yeni ayakkabılara, yeni kutularına, merhaba yeni bakanlara, yeni bakılanlara, merhaba çoğunlukçu demokrasiye, sandıklara merhaba, yeni %50 size de merhaba, merhaba yeni cemaate, yeni hükümete, yeni belediye başkanı adaylarına merhaba, merhaba güzel ülkem Türkiye’ye, yeni yıla merhaba..
Bu yeni yıl her ne kadar iyi şey varsa açık büfe gibi hepsini getirsin sersin insanların önüne, isteyen istediğini istediği kadar alsın götürsün evine.. Herkes tıka basa doysun, aç kalmasın artık evlerde, açıkta kalmasın artık sokaklarda kimse ve sevgisiz yürek kalmasın göğüslerde..
Çift haneleri yılları nedense daha çok seviyorum, daha şanslı daha mutlu hissediyorum kendimi, içim daha bi coşkun oluyor bu çift sayılı yıllarda. Görünen o ki, bir çift olarak ta yaşıyor olucaz bu yılı ve çifter çifter sevinip, çifter çifter gülücez, çifte telli oynayıcaz, çifte bayram yaşayıcaz bu sene..
Düğün dernek havası var bu sene havada, çalsın sazlar oynasın akrabalar, gelsin takılar paralar, oh oh oh, aman allah allah, oy oy oy, şıkıdım da şıkıdım, mıkıdım da mıkıdım; dayısından bir bilezik, teyzesinden hediyelik, kayınpederinden beşi biyerde, komşusundan gavur parası, halasından bir saat hem de altın sarısı..
İşi gücü toparladık, evi arabayı kaptık, hale yola soktuk kendimizi çok şükür..
Mesaj iletildi..!
“Bir yer var biliyorum, her şeyi söylemek mümkün, epeyce yaklaşmışım, duyuyorum anlatamıyorum..” demiş Orhan Veli, ne güzel anlatmış aslında anlatamadıklarını, ne güzel duymuş o söyleyemediklerini, ne güzel hissetmiş ve hissettirmiş derdini, işte benimde tam böyle bişeydi anlatmak istediğim..
Güzel uğurladık geçen seneyi ve çok güzel girdik çiçeği burnunda seneye, vizyon belli, misyon belli, plan proje çizilmiş çoktan, araba altımda, depo tam dolu, navigasyon cihazı yanıp sönmeye başladı bile, bir yeşil nokta hedefi gösteriyor halkalar saçarak etrafına, hız limiti serbest, alkol yasak, ehliyet ruhsat yeni yıl tescilli, her şey güncel ve tamam; inanç, motivasyon, güç, güven, cesaret, haz, hırs, azim, kararlılık, irade, basiret, haysiyet, şahsiyet, insaniyet.. hazırım ve başladım!
Bu sene tek rakibim MİT Sevkiyat TIRları..
İyi Seneler Türkiye, seneye görüşmek üzere..

ULAŞ TUZAK

Hiç yorum yok: