SOSYAL MEDYA

SOSYAL MEDYA
ulastuzak

16 Şubat 2013 Cumartesi

meçhul bestekar

ne zaman bir güzel görsem, kıpırdanır içerim
alır sazı elime, hem söyler hem içerim
yeni yüzler, yeni gözler, yepyeni hayallerle
gönlümü şenlendiren yeni bir aşk bestelerim

geliyorlar inceden, sağdan soldan ortadan
bi kıvırtıyorlar ki sorma gitsin yandan yandan
birinin adı vildan diğerinin ki handan
vallahi billahi seviyorum sizi candan

hecelere hevesliyim ben nedense neden
hecelerle kuruyorum yeni kelimeleri
gecelere endeksliyim yine nedense ben
gecelerde buluyorum nedimeleri

ecelere taktım kafayı sebebini bilmeden
eceler geliyor aklıma hep, eceler de eceler
pamuk prenses ve etrafındaki yedi cüceler
acaba şimdi nerdeler ve halleri nasıl, niceler?

ey nineler ve dedeler, sizler de dinleyin
bizden geçti artık deyip te gitmeyin
siz sevin ki önce ilham alsın gençler
birbirlerini dudaklarını ısırarak sevsinler..


#ulastuzak

Hiç yorum yok: