SOSYAL MEDYA

SOSYAL MEDYA
ulastuzak

12 Temmuz 2012 Perşembe

rakı balık akşamı

nerden düştün aklıma yine, neden düştün?
hep hüzün saçıyor etrafına güneş batarken
özlediğim bembeyaz tenin, gül kokulu yüzün
burnumda tütüyorsun sevgilim akşam olurken,
dün yine hayalinle seviştim bilesin..
burda herşey çok güzel, heryer cennet gibi
ama adem ne yapsın havvasız cenneti?
meyve vermeyen ağaç, yumurtlamayan tavuk
süt vermeyen inek ne işe yarar ki?
susuz gül nasıl kurur bilirsin
sevgilisiz ömür de çöl gibi olur değil mi?
ormandaki ağaçlar ve denizdeki balıklar
bi düşünsene çöl gibi yerde nasıl yaşarlar?
güneş battı, balık yan yattı
sevdan bu akşam rakıma buz kattı
saçlarımda bikaç tel daha beyazladı
içiyorum bu akşam sana ve bana
ikimize birden kaldırıyorum kadehimi
oysa sen benimle hiç içmedin ki
hiç vurmadık ki kadehlerimizi birbirine
olsun, ben senin yerine de içerim
senin yerine de sarhoş olur
senin yerine de severim kendimi..

ulaş tuzak

Hiç yorum yok: