SOSYAL MEDYA

SOSYAL MEDYA
ulastuzak

23 Nisan 2012 Pazartesi

Gerçek Bir Hayaldir Mutluluk

Tam şu anda içinde bulunduğum durumu düşünüyor, bir durum değerlendirmesi yapıyorum. Hayalperestim, hayal kurmaktan inanılmaz zevk alıyorum, evet buna bayılıyorum. Bir dilim kek yemeye ya da bir külah dondurmaya tercihimdir her zaman sade bir hayal. Kendimi onların içinde yaşıyormuş gibi hissediyorum ve bir gün gerçek olucak olmaları ihtimalinin düşüncesi bile beni heyecanlandırıyor. Sanırım hayallerime aşığım, hayallerimdeki kişilere ve mekanlara. Oradaki şizofren yaşam beni müthiş etkiliyor ve keyiflendiriyor. Alice gibi harikalar diyarındayım sanki.. Önemli olan mutlu olmaksa, nerede ve nasıl olduğunun bir önemi yok. İster evde, ister işte, ister bu dünyada, ister öbür dünyada, uzayda ya da gerçek dışı bir simülasyonda, ne fark eder ki.. Kendini mutlu edebiliyorsan şanslısın. Ama mutluluğu baki kılabiliyorsan daha da şanslısın. Mutluluk yaşam tarzın olmuşsa en şanslısı sensin bu kainatın.. Mutluluk nedir sevgili arkadaşım? Bundan daha güzel bir cevap bulamıyorum her düşündüğümde; hayallerin gerçekmiş gibi olması. Ama hayal etmek gerçek bir şey değil mi zaten? Hayal kuruyor olmak ve bundan keyif almak gerçek değil mi? Gerçek olması diye tabir ettiğimiz şey sadece onlara dokunmak. Ne yani, dokunamadığımız her şeye yalan mı diyorsun sen? Tanrı’ya da dokunamıyoruz ama onu nasıl hayal edebiliyoruz peki? İşte benim düşleme yeteneğim var olduğu sürece, hayaller şüphesiz hayatımın vazgeçilmez bir parçası olarak kalıcaklar.. Gerçekte içinde bulunduğumuz hoş anlarda bu dakikaların nasıl hızlı biçimde aktığını hissederiz ne kadar uzamasını istesek te tadı damağımızda kalır, hevesimiz de kursağımızda. Hayallerde ise bir an bile ayrı değiliz bize hoşluk veren şeylerden. İşte püf nokta bu, işte hayalin gerçeği yendiği nokta bu. Hayaller her zaman gerçeklerden daha güçlüdür tezinin kanıtı bu. Bu yüzden gerçekler sadece hayallerin bir anlık yansımasıdır diyebilirim.. Mesela gerçekte artık olmasan da yanımda hayallerimde hala benimsin ve de benim istediğim şekilde yaşayacaksın. Kendi tarzıma göre çizebileceğim bir kadınsın orda ve canım sıkılnca silip tekrar yazabileceğim bir hikayesin. İstediğim kadar öpebilir, istediğim kadar koklayabilirim seni, kimse karışamaz. Acımayacağını bildiğim için istediğim kadar ısırabilirim dudaklarını hayallerimde. Yani sen istemesen de, ben istemediğim sürece çıkamayacaksın düşlerimden.. Ulaş Tuzak

Hiç yorum yok: