SOSYAL MEDYA

SOSYAL MEDYA
ulastuzak

7 Temmuz 2011 Perşembe

bana bi şiirler oluyor

Bana bi şiirler oluyor yine
Dikilip kalkıyorum ayağa
ağzı kupkuru olmuş
dudakları birbirine yapışmış bi şekilde..

bana bi şiirler oluyor
dünümü görüyorum düşümde
gözlerimde canlanıyor eskiler
bugüne daha çok var
henüz başındayız geçmişin..

bana bi şiirler oluyor
karalayasım var yine
doldurasım var boşlukları
canlandırmalıyım ölü beyinleri
hoplatmalıyım monoton kalpleri..

bana bi şiirler oluyor
çok fazla geldi üzerime
doldum taşmak üzereyim
bendimi çiğner aşarım
enginlere sığmam bu gece..

bana bi şiirler oluyor
ne gibi şeyler bilmiyorum
sözüm ona anımsar gibiyim
telaffuzu çok zor
anlaşılması basit..

bana bi şiirler oluyor dostlar
şarkı söylemek istiyorum
coşkumu kaybetmişim
hiçe karışıyor mırıldanmalarım
sessizlik ispiyonluyor
sesimin çirkinliğini..

bana bi şiirler oluyor gece gece
sivri sineklerin nöbeti
başladı kaşıntı illeti
uyuz ediyor milleti..

bana bi şiirler oluyor
bi derdim var belli
nerden bakarsan görünüyor
saklayamıyorum ki
hani iyice bi baştan okusan
anlarsın anlamadıysan
her şey apaçık ortada
evet dilinin ucunda..


bana bi şiirier oluyor
ve sen de biliyorsun bunu
hoşuna gidiyor inat etmek
sessizce seyretmek
ama söylemiyorsun
eğleniyorsun değil mi?


Bana bi şiirler oluyor
Çok yaklaştım sana
Bir nefes kadar hemde
Sende hissediyor musun?

Bana bi şiirler oluyor gerçekten
Sanırım sana dokunuyorum
Sözcüklerim vücudunda geziniyor
Damarlarındaki kandan farksız
Sırtından süzülen terden
Sana da bi şiirler başladı..

Bana bi şiirler oluyor
Yoksun yine görünürde
Üzülmüyorum ama sızlıyor içim
Bende rakı basıyorum içime
Sızısını geçirsin diye..

Ulaş Tuzak

Hiç yorum yok: