SOSYAL MEDYA

SOSYAL MEDYA
ulastuzak

14 Haziran 2010 Pazartesi

Metanet

Sen gidince uzaklara düşüceye daldım içten içe..
Belki yine yalnız kaldım bir başıma, kendi kendime
Yanımdayken kokun, sıcaklığın yaşatıyordu beni
Ya şimdi nedir beni hayata bağlayan biliyor musun?
Sana kavuşma hissi bitanem, sana dokunma hissi..
Umutlar yeşertiyorum özleminde ve gözlerimde büyüyor hayalin
Her iç çekişimde yokluğun geliyor aklıma
Dönüp bakıyorum ardıma yoksun hala..
Bu dert çok büyük inan her baba yiğit taşıyamaz
Uzaktan kolay gelir atıp tutmak ki yakında olana sor bir hele
Ne kadar zor geçer yoksun günler, hüzünlerle beraber
Ne kadar sıcak bir de hava gece bile tam otuz küsür
İçimi sızlatıyor belki de zaman yazdırıyor seni bana
Her acı bir tutam yazı bıraktırıyor ardıma
Belki bir gün baktığımda geçmişin arşivlenmiş dosyalarına
Görüp göreceğim bikaç satır acı olacak sanırım..
Metanet en büyük nimettir sahip olduğum
Metin oldukça birgün acıları da unutucağım..

Ulaş Tuzak

Hiç yorum yok: