SOSYAL MEDYA

SOSYAL MEDYA
ulastuzak

28 Ocak 2010 Perşembe

Herbişeyim

Kelebeğim,
Sonbaharda yaprakları dökülen
Bir ağaç iken ben
Sen konuverdin üzerime
Birden bahar havası esti
Çiçeklerim açtı yeniden..

Meleğim,
Sen benim ruhumu sersemleştirip
Yüreğimi serserileştiriyorsun
Bu yüce gücün bir büyü olsa gerek
Beni hayallerden gerçekleştiriyorsun..

Bitanem,
Güzel gözlerine mi baksam hep
Yoksa bedenimi kollarına mı bıraksam
Hiçbişey düşünemiyorum sen yanımdayken
Sadece sevginin sınırsız şevkatini hissetmek
Ve de uyumak istiyorum geceler boyu
sana sarılarak..

Bebeğim,
Sende öyle bişey var ki herkesten farklı
Öyle bişey ki çözemedim bu işe ermedi aklım
O kadar sıcak ki dudakların
O kadar masum ve tatlı yanakların
Hem ısırmak istiyorum, hem acıtmamak
Öperek doymak istiyorum sana
Ve bir daha acıkmamak..

Sevgilim,
Benim vazgeçilmezimsin sen
Sensiz ben çok eksiğim
Çok gereksizim belki de
Bunu bilmeni istiyorum ki
Seni her şeyden çok
Ama çoooook seviyorum..

Ulaş Tuzak

Hiç yorum yok: